İstediğiniz şarkı sözünü a arayınız. !

Cemre Burak ft. Nazlı Aradın mı Dinle Sözleri Şarkı Sözü

Nil Burak'ın oğlu Dj Cem Burak annesinin yolundan gidiyor. Genç şarkıcı Nazlı ile Serdar Ortaç'ın bestesi olan Hülya Avşar'ın söylediği Aradın mı şarkısını düet olarak beraber tekrardan söylediler.

Cemre Burak ft. Nazlı Aradın mı 2014 Şarkı Sözü (Albüm Dinle Blogspot TM)
Aklıma gelmiyor artık
Ne çabuk unutuldu yüzün
Bana aşkını vermeye kalkma
Ne yazıkki yalanmış sözün

Başka bir aşka gücüm yok
Seneler çabuk yordu beni
Bütün ömrümü uğruna verdim
İsteseydi arardı beni

Günah mı yalan mı
Yürekli olda cevap ver
Seni son defa arzularken
Bana bir kerecik hesap ver

Aradın mı seni yar diye koynuma saklarken
Aradın mı geceler boyu hasreti koklarken
Aradın mı kabul etmeden ayrılığı cevap ver
Google şarkı bot: cem burak, cem burak ft. nazlı dinle, cem burak ft. nazlı aradınmı sözleri, cem burak ft nazlı aradınmı şarkı dinle, nazlı aradın mı şarkı sözü, cem burak 2014 yeni şarkısı

Share this article :

Yorum Gönder

Recent Post

 
Copyright © 2011-2013. Şarki sözleri - Rüya Tabirleri | Rüya Tabiri | Rüya Rehberi | Rüya Yorumları | Rüyalar | Astroloji