İstediğiniz şarkı sözünü a arayınız. !

Berkay Saygı Duyarım Dinle Sözleri - Şarkı Sözü

Berkay Saygı Duyarım Şarkı Sözü 2014 (Albüm Dinle Blogspot TM)
Ne kaldı geriye?
Benden kırık, dökük, biraz hasta.
Bile bile, gideceğini
Ruhumu içine hapsettim
Dur demedim! Kendime
Sonunu bile bile sana bağlandım..
Bitmesini hiç istemedim
Aşkına ben, ben çok inandım
 
Güneşinde bölük bölük yanarım..
Hayatımda seni kıymet sayarım
Ruhuna saygı duyarım albümdinle.net
Senin için şu ömrü yalnız yaşarım..
Güneşinde bölük bölük yanarım..
Hayatımda seni kıymet sayarım
Ruhuna saygı duyarım
Senin için şu ömrü yalnız yaşarım..

Google şarkı bot: berkay, berkay dinle, berkay saygı duyarım sözleri, berkay saygı duyarım şarkı dinle, berkay saygı duyarım şarkı sözü, berkay 2014 yeni şarkısı

Share this article :

Yorum Gönder

Recent Post

 
Copyright © 2011-2013. Şarki sözleri - Rüya Tabirleri | Rüya Tabiri | Rüya Rehberi | Rüya Yorumları | Rüyalar | Astroloji