İstediğiniz şarkı sözünü a arayınız. !

Zakkum Ben Ne Yangınlar Gördüm Dinle Sözleri - Şarkı Sözü

Zakkum Ben Ne Yangınlar Gördüm Şarkı Sözü 2014 (Albüm Dinle Blogspot TM)
Sen bana bakma,
İlk değil bu.
Gidenin kazandığı,
Hileli bir oyun bu.

Sen bana bakma,
Belki de en doğrusu bu.
Ben sonbaharım,
Döktüğüm son yaprak bu.

Ben ne yangınlar gördüm,
Öylece bırak beni.
Sen ateşten korkarsın,
Kaç kurtar kendini.
Ben ne yaralar aldım,
Hiç biri öldürmedi.
Sen de git,
Unut beni…

Sen bana bakma,
İlk değil bu.
Gidenin kazandığı
Hileli bir oyun bu.

Sen bana bakma,
Belki de en doğrusu bu.
Ben sonbaharım,
Döktüğüm son yaprak bu.

Ben ne yangınlar gördüm,
Öylece bırak beni.
Sen ateşten korkarsın,
Kaç kurtar kendini.
Ben ne yaralar aldım,
Hiç biri öldürmedi.
Sen de git,
Unut beni..

Google şarkı bot: zakkum, zakkum dinle, zakkum ben ne yangınlar gördüm sözleri, zakkum ben ne yangınlar gördüm şarkı dinle, zakkum ben ne yangınlar gördüm şarkı sözü, zakkum 2014 yeni şarkısı
Share this article :

Yorum Gönder

Recent Post

 
Copyright © 2011-2013. Şarki sözleri - Rüya Tabirleri | Rüya Tabiri | Rüya Rehberi | Rüya Yorumları | Rüyalar | Astroloji